Vogue is wereldwijd één van de meest trendsettende en innovatieve fashion magazine brands. Daar doet Vogue Nederland op geen enkele manier voor onder. Sinds de lancering in 2012 streeft Vogue na de meest hoogwaardige mode- en beauty content te leveren aan haar lezers op papier, via de website en sociale media.

In 2015 vernieuwden we Vogue.nl met als belangrijkste uitgangspunten:

  • Mobile first
  • Artikelpagina’s als belangrijkste landingspagina’s
  • Flexibele navigatie d.m.v trending topics
  • Duurzame content bundelen in Vogue Files

 

Voor alle sociale kanalen werd door de redactie een aparte contentstrategie uitgewerkt. Daarnaast werken de digitale redactie en het marketingteam van Vogue nauw samen om alle activiteiten van Vogue crossmediaal aan te jagen.

Gevolg: het online bereik groeide van nog geen 113.000 unieke bezoekers in 2013 tot 500.000 bezoekers in 2015. Op Facebook en Instagram is Vogue Nederland één van de grootste en snelst groeiende magazine merken.

VOGUE - Chief Digital Officer (2012 - 2016)